diumenge, 14 de setembre del 2008

Vallclara '08

Com bé diu la Núria... que cony passa? aquí ningú diu ni mu... aquest bloc perd interés, ja no hi ha aquell neguit al posar-se a internet per veure que se'n sap de la resta de ganxets i ganxetes... perquè entres, i no trobes cap novetat...

Doncs jo us informo d'una novetat.

Aquest cap de setmana que ve, es el Vallclara '08, suposo que no hi ha ningú que se'n hagues oblidat...

La comissió "esta treballant una mica", per organitzar quatre coses pel Vallclara d'aquest any. Per això esperem que siguem tots... preguem confirmació de la vostra assistència.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo confirmo i reconfirmo la meva assistència! Dieu-me si puc colaborar amb alguna cosa k jo tinc temps i ganes!

Anònim ha dit...

Holaaa!!!

Vallclara ja es aquí,
per fer un bon festí,
i fent un rodolí,
preparem un bon vi!

jajaj

bé, la comi està casi en el 100% de les seves facultats! Però tot i així hi ha feineta que l'haurem de fer entre tots i totes. Durant la setmana estigueu pendents dels mails!!

Anònim ha dit...

eoooO!! DEsperteus, parleuu, escriviu, crideuuu! On souuu? Anna...estem soles...

Anònim ha dit...

jajja. Ja veus!! ara ni la Clara! xD. això de la uni no prova...

Anònim ha dit...

jo també confirmo la meva no absència. XD

qui vol anar a comprar el menjar i el que faci falta? jo estic disponible a les tardes. els de bcn no crec, els de lleida?clara tens classe a la tarda?noemí i tu que?ja sé k no contestaràs aquí però si vols podem aclarir-nos via mail. jeje

Anònim ha dit...

ualee! Entro al bloc i veig moviment. m'agrada.

Això de Vallclara ho hauriem de fer 5 vegades a l'any k veig k ens motiva a tots!

Anònim ha dit...

mmmm...quedem divendres a les 5.30 a cala noemí?

Nem amb 2 cotxes cap al gros mercat i comprem, no? Aixi tindrem més lloc... pq si em de comprar tot el beure k vam dir com a que amb un cotxe sol no fem...

Anònim ha dit...

aleee!!! que bèsties!!

el més possible és que jo pugui venir... però no ho asseguro encara.

en serio que no fem amb un cotxe... jojoj... per flipar...

Anònim ha dit...

home...si anem amb un cotxe 4 persones nomes tens el maleter per posar coses...no crec k fem...

Anònim ha dit...

Jo crec k amb tot el k es va dir no fem amb un cotxe...

Esque el beure no només és per la nit i per tant, n'hi ha bastant!jeje

Fins divendres gent!

Anònim ha dit...

ok quedem així docs, fins divendres!!

Anònim ha dit...

qui és el valent o la valenta que escriurà un 'resum' de Vallclara'08??

jo,personalment, no m'atreveixo. No sé si arribaria al nivell de les circumstàncies ni si seria capaç de poder resumir-ho tot plegat...

esperarè que algú s'enfronti a aquest repte.

Anònim ha dit...

Jo me vai perdre uns kuans muments...per tant, ki hagi aguantat fins als finals de les nits k escrigui! xDD. Anna...em sembla k tu podries ser una candidata..

Anònim ha dit...

On sou?? Perquè feu això? Jo cada dia entro akí i miro ki ha parlat i au ningú. No pot ser això!
Aquest bloc no pot estar més d'un dia sense que ningú hi escrigui res!! O sigui k encara k sigui per dir: Hola!! Estic bé!

Anònim ha dit...

ho sento... però no tinc casi temps de res aquests dies...