dimarts, 17 de juny del 2008

Que arriba l'estiu!!


Perquè tinc ganes que arribi l'estiu, per veure'us a tots i totes les cares! per poder fer mil i una coses, sempre fora al carrer.
Perquè alguns ja han acabat exàmens, altres fins i tot el cicle! i a poc a poc, tots anirem acabant! Perquè jo ara ja veig el final! i això és molt important!
Perquè aquest estiu tindrem dos cotxes més a disposició! ;)
Perquè ens ficarem morenets i morenetes i estarem super guapos! (que normalment ja ho estem).
Perquè celebrarem que hem aprovat tots els exàmens, perquè som uns cracks!
Perquè ens passarem hores i hores jugant al menja-merda i perdent el temps parlant de tonteries i més tonteries.
Perquè us trobo a faltar...

14 comentaris:

Anònim ha dit...

aix l'estiu... quants moments i sensacions que ens deixa cada any. Ho hem d'aprofitar ara que és una època de l'any diferent, ja que quan solament treballem no notarem tant la diferència.
Felicitats a tots els que ha heu acabat i felicitats per endavant als que acabareu d'aquí poc, la Núria i jo aguantarem fins a l'últim moment! Com cada any Núria som els pringats que acabem els últims.
Fins aviat!!

Anònim ha dit...

em sembla que els que acabeu els últims i possiblement els que comenceu primers, no?
Però al menys podeu respirar entre un exàmen i l'altre...
(tot té el seu costat positiu i el seu negatiu, però sempre val més buscar el positiu).
Bon estudi!!!

Anònim ha dit...

Hola!! Doncs si...ja son ganes les que tinc de ser el dia 3..buf..però..no seran ni dos mesos els que passaran fins que torni a tenir examen...ahir m'ho vaig mirar i el dia 1 de setembre tinc la primera recuperació, una de les assignatures k me deixat i fins el dia 10 no tinc l'última...en fi, per una altra part també tinc ganes de fer pràctiques i de tenir carnet d'una vegada! Si,si Roger, fins al final aguantarem! ENs veiem d'aqui poquet...Molts ànims a tots i molta força!

Anònim ha dit...

i avui?? concert de rauxa per començar bé l'estiu!!
però... no estàs d'examens tu encara?? Sí, però sols falten els dos més difícils... res...
i no hauries d'estar estudiant?? No es pot estudiar sense llum de sol! Demà serà un altre dia... però avui, al menys he disfrutat molt al concert!!
(demà, quan obri els apunts fliparé amb coloooooors!!! leré, lereé!)

Anònim ha dit...

eps, em sap greu no haver comentat abans, pero he tingut problemes tecnics am internet... ara sembla q mig funciona.

Dilluns sopar+singstar qui s'apunta?? algu els pot dir a l'ari i al ramon com ho tenen??

Anònim ha dit...

Clara, pel que tinc entés, l'Ari i el Ramon pugen a Barcelona entre diumenge i dilluns... no sé... però potser que si els hi dieu s'animin a venir...

Anònim ha dit...

Hola!! Ahir em va passar a veure el Ramon i em va dir k no vindria pk demà treballa i ja faria alguna cosa a Bcn. El que sé de l'Ari és que demà no serà a Arbeca per tant...serem...poquets pero ja tinc ganes de fer el soparet. Per una altra banda aquesta tarda hauria de passar molt lenta...necessito temps x assimilar totes les assignatures. Ens veiem demà i amb els que no ens veguem espero que feu el que feu us ho passeu molt bé! Petonets a tots i totes!

Anònim ha dit...

ei!!

buff... quin festival ahir, no?xD

N'hi va haver que van acabar a dormir pq tenien d'estudiar, d'altres que van acabar a l'egipsy... i d'altres que una mica mes i passen la nit al cuartelillo...xDDDDD

p.p.

Anònim ha dit...

uiuiuiuiuiiu! Vull saber que va passar! jajaja...no m'ho vull imaginar...explicauu! Necessitava un soparet i un singstar com els d'ahir...i pel que veig després la nit va ser...entretinguda no? jeje

Anònim ha dit...

al cuartelillo?!?! wuatle!! crec que això es mereix un article explicant el sant joan de la colla, no???

Anònim ha dit...

osti si que la vau liar no? que vau fer ja? l'alcohol no us prova gaire eh? jeje

a vosaltres no sé però jo avui si que n'hauria enviat a un, algú que a les 8 del matí tallava troncs amb la motosserra, grgrgr...

Anònim ha dit...

jejeje...la noemí ja men ha fet 5 cèntims de la nit d'ahir. deu ni do! weno...k us provin molt bé aquests dies que estarem sense veurens. No fa ni 3 hores k soc a bcn i ja vui tornar a Arbeca...m'enyoro...jeje. Ja falta poc! Ànims! Fins aviat!!

Anònim ha dit...

ja veig que em quedarè sense saber que va passar... :(
això és exiliat i no-comunicat!

Anònim ha dit...

jajaja!
jo també sé que va passar, jeje que bo!