dimecres, 9 de gener del 2008

Proposta per quan faci més bon temps

Bones a totes i tots!!
Tinc una proposta per quan faci més bon temps, és a dir, si tot va bé cap a la primavera (abril) o així, o sinó més tard, cap al juny-juliol, ja sé que és aviat per planejar-ho, però és una activitat que volíem fer l'any passat i al final no vam fer.
La proposta seria mirar ofertes en aquests llocs on fan esports d'aventura i mirar per anar a fer rafting i de passada mirar si es pot compaginar amb una excursió a cavall. Que us sembla, quan comenci a fer més bon temps segur que començaran a sortir ofertes d'aquestes i podríem provar-ho, ja que l'any passat ens vam quedar amb les ganes de fer-ho, i com que aquest any, montar a cavall ha estat un tema present al CAU... jejeje, podríem mirar de fer alguna cosa d'aquestes, i així passar tot un dia junts en algun lloc d'aquests. Ja anireu deixant la vostra opinió i si teniu més idees per fer aquest dia, per si voleu canviar el rafting per una altra cosa, però que que seria divertit provar-ho.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

recordeu-vos de firmar quan escriviu, pq en aquest bloc NO surt el nom de qui ho publica...

jo suposo que ets l'anna... ja que la noemí no escriu... i el roger tenia examen avui al mati i despres s'ha posat a dormir..xD

a mi em sembla bé la proposta...així que si algú s'ofereix a organitzar-ho.. podeu contar am mi!

Anònim ha dit...

eis!
No m'en recordo mai de firmar, aix..
no no, soc el Roger, el que passa és que no tenia ganes de dormir i al final no hi he anat, jeje...
Doncs això, podem anar-hi un dia que hi siguem tots o la majoria, ja n'anirem parlant, queda temps, però tampoc ho deixem passar

Anònim ha dit...

jo encara no li he dit a ma mare que me'n vaig a l'Alguer... no se pas com fer-ho, no m'atreveixo... bufff...
A! i el tema d'anar a esquiar com està? que ja ho hem deixat per impossible?
I... la mona?? tenim una proposta pendent a respondre encara, per que sembla que a tots ens va fer més o menys gràcia però ningú ha fet cap pas encara...

Anònim ha dit...

eiss...estaria bé però a mi aquestes coses...amb mi no hi compteu amb principi...

Anònim ha dit...

Molta sort als i les que estan amb exàmens!! mentres tant nosaltres ja anem disfrutant per tots! jaja

Anònim ha dit...

JAJAJAJA...

això això!!

a disfrutar q la vida passa i no para!

Anònim ha dit...

mercii!! El d'avui m'ha anat bé, estic molt contenta!!

Anònim ha dit...

Algo a fer el cap de setmana del 19 i 20? es que potser em quedo a Barcelona aquest cap de setmana... a no ser que hi hagi algun pla... jajaj!
ànim amb els exàmens!

Anònim ha dit...

no xiketa no hi ha sort...

io il david k no tenim examens no hi som...se siente...

quedat a bcn q estaras mes entretinguda...

o parla am algu, que es aket divendres q toca op a igualada!!

Anònim ha dit...

jajaj! i ara me semble que me tocarà baixar a arbeca per assumptes de compromís i responsabilitat.... bufff... quin pal!!
tampoc tinc moltes ganes de sortir de festa... no se... necessito dormir, i dormir....

Anònim ha dit...

ei a veure,

qui hagi proposat aquest tema, que com es veu ha sigut ben acceptat... q comenci a moure fitxes, i que no es quedi només amb una proposta!

anem a fer rafting! excursions amb caballets i el que sigui! (menys ponting..xD)

Anònim ha dit...

buff.. hem de fer moltes coses, ee! anem punt per punt aveure: primer de tot podríem parlar de l'Alguer, no? després potser de la Calçotada, després ja de la mona i del Rafting...
Quina despesa! jojo

Anònim ha dit...

Ja ho faré quan acabi els exàmens, a més encara hi ha temps, ja aniré mirant ofertes quan tingui més temps

Anònim ha dit...

aquest cap de setmana em estat a vall de núria, molt maco tot. Em vist que a la primavera/estiu fan activitats com: montar a cavall, canoes, tir amb arc, ascencions a montanyes i altres coses. Allà hi ha un alberg de la generalitat i està força bé.
La proposta meua seria anar un cap de setmana allà. (el problema es que no fan rafting, però ho podriem deixar pendent per un altre dia)

Anònim ha dit...

Veus!! a la Vall de Núria si que em faria gràcia...em dic com ella i amb 20 anys encara no hi he estat mai...però a mi aquestes activitats me fan com a respecte...molt bonics els cavalls pro pujar-hi...i si em marxe?? aixx..

Anònim ha dit...

Els peres i pomes ens podem apuntar amb aixos del rafting!
PERES I POMES